Server
SurvivalDetailed description of the idea
Šiuo metu serverio ekonomika yra grindžiama /jobs sistema, tačiau progresuojant žaidėjams trūksta ilgalaikės motyvacijos, kadangi iškasenų prekyba yra mažai pelninga – supirkimo ir pardavimo kainos per mažos, kad būtų verta prekiauti. Pasiekus aukštus /jobs lygius, žaidėjas negauna apčiuopiamo pranašumo ar naujų galimybių. (Pasikėlus aukštą miner darbo lvl iškasenos dvigubinasi, bet jo siekt neverta, nes iš to - jokios prasmės) Daugeliui žaidėjų progresas atrodo beprasmis, nes „endgame“ tikslas dažniausiai lieka PvP vos po 5 dienų žaidimo kai jau turi beacon ir elytra Jeigu reikalinga ekonomika tokia kokios jūs norite, tai reikėtų išimt natūraliai gaunamus itemus iš žaidimo ir viską pastatyt ant užduočių, padaryt kaip prison serveriuose
Pabrangint reikėtų iškasenas, kitus daiktus gaunamus natūraliai kurie gaunami vykdant jobs ir iš to gaunant bonusus , tokiu atveju bus prasmė ir lygį keltis ir žmonėm pardavinėt gautus daiktus. Būtų sukuriama aktyvi prekyba ir bendruomenės įsitraukimas. Žinoma jog nebūtų OP viskas, reikėtų išimt už iškirstą bloką gaunamą grąžą.